

Бразил клиенти : Доколку сте избрале DHL, ве молиме кажете ни за вашите даночни ID), која е DHL е барања, но ние ќе го следат за да се пополни во декларирана вредност, не ќе б rry.
* I с сте незадоволни со нашите производи или услуги, за жал , пред да се отвори расправа, или напишете негативна повратна врска , ве молиме контактирајте со нас на почетокот.
* Ние ќе подготви и организира пратка по приемот на вашата исплата.
Ако не сте во ред со плаќање на сопствени даночни ако за жал, вашиот парцела се одржа од страна на царинската управа, ве молиме да не го стави на ред .
Повратни информации
* Ако не сте задоволни со нашите производи и нашите услуги, ве молиме љубезно ја напушти 5 ѕвезда. * LCD Дисплеј Само : Доколку сликата под стакло е скршен и допир pancel е НЕ, тогаш вие само треба LCD дисплеј. Ние и ветуваме дека ние секогаш ќе бидат таму за вас се додека проблемот е решен да вашето задоволство!
Контакт
Нашите услуги на клиентите претставници одговори на прашања секојдневно на работни дена. Курир далечински такса Проблем : Кога ќе изберете експрес испорака, како што се : DHL, FEDEX, UPS-от, ТНТ, EMS, итн. Декларација : Ако имате посебни барања на вредноста декларација, ве молиме оставете порака за нас. Ако не, ние ќе се пониски од стандардните.
Ве молиме контактирајте со нас и ни овозможи да го направи тоа право ако имате било какви прашања со вашата нарачка, Ние ќе одговор за сите прашања од крајот на наредниот работен ден .
* Ако примите некој предмет кој не е во состојба како што е опишано(освен компатибилен точка), ние веднаш ќе ви обезбеди на наплата или замена(Реална слика и други докази мора да бидат дадени).